Legendás, nagy sikerű roadster –  az autózás vegytiszta öröme

 

A sportos, új Mazda MX-5 feltűnő külseje és tökéletes arányai a „KODO – A mozgás lelke” formanyelv eddigi legmerészebb megjelenése. Az MX-5 arra született, hogy tulajdonosa megtapasztalja az autózás vegytiszta örömét, azt a szabadságot, amit akkor érez, mikor beül roadsterébe, beindítja a motort és arcán érzi a szél simogatását.

A díjnyertes SKYACTIV technológia és a „grammstratégia” biztosítja, hogy ez a kompakt, könnyű sportautó üdítő vezetési élményt nyújtson – bensőséges, a Jinba Ittai koncepcióból ismert köteléket teremtve a vezető és az MX-5 között. A kapcsolatot az innovatív MZD Connect információs és szórakoztató rendszer is segíti. Az autóban működő i-ACTIVSENSE biztonsági funkciók szinte saját érzékszerveinek kiterjesztéseként segítik Önt a vezetésben.

 

 

Kétüléses, mely színtiszta vezetési élményre készült

Páratlanul kis súlyú SKYACTIV karosszéria

A világ legkeresettebb sportautója

A Mazda jellemző ’Jinba-Ittai’ koncepciója – a vezető és a jármű egy egységet alkot

Maximális sebesség: 214 km/h*

Gyorsulás: 0-ról 100 km/h-ra 8,3 másodperc*

Üzemanyag-fogyasztás: 6,9 l/100 km;  6,0 l/100 km **

CO2-kibocsátás: 139 g/km;  161 g/km **

 

*G160 hatfokozatú váltós modell adatai

**G131 hatfokozatú váltós modell adatai

Díjak Rangos díj az innovatív dizájnért

A Mazda MX-5 negyedik generációja lett a Világ Év Autója és Autódizájnja 2016-ban. Ez már a második alkalom, hogy egy Mazda modell elnyerte a díjat (az első a Mazda2 volt 2008-ban), és az első modell a díj történetében, mely mindkét cím (Világ Év Autója és Autódizájnja 2016) birtokosa.

 

A Világ Év Autója díjat 2004-ben alapította egy nemzetközi autós szakújságírókból álló csoport, melynek szavazóköre ebben az évben 23 ország 73 autós újságírójából állt. Az MX-5 az Audi A4 Sedan/Avant, ill. a Mercedes-Benz GLC modellt előzte meg. Az eredményhirdetést a New York-i Nemzetközi Autó kiállításon tartották a mai napon. A dizájn kategóriában a Jaguár XE, ill. a Mazda CX-3 került még döntőbe.

 

Tudjon meg többet

Az új Mazda MX-5 még egy díjat bezsebelt nemzetközi elismerései közé - megnyerte a What Car? autós magazin 2016-os "Legjobb kabrió" címét. Az ikonikus eredeti óta a legkönnyebb MX-5, sorozatban az ND rövidebb, alacsonyabb és szélesebb. Túlnyúlásai rövidek, súlypontja a lehető legalacsonyabbra került. Dinamikus arányai, a KODO formanyelv által inspirált vonalai elbűvölik csodálóit, korszerű technológiája pedig az örömteli vezetésre irányítják a vezető figyelmét.

Az új MX-5 lett Japánban az Év Autója a 2015/16-os évben. Az ikonikus roadster már másodszor nyeri el hazájának magas presztízsű díját a 2005/06-os év után. Az új MX-5 sorban a harmadik Mazda, amely megkapta ezt a rangos elismerést a hatodik generációs modellek közül (2012/13 Mazda CX-5, 2014/15 Mazda2).

A legendás MX-5 negyedik generációja elnyerte a „Red Dot: a legjobbak legjobbika” díjat, a verseny legmagasabb elismerését, amelyet a pályázók csupán 1,6%-ának ítéltek oda ebben az évben a kivételesen forradalmi dizájnért. A KODO vonalai a Mazdák formájában kifejeződő, kirobbanásra kész energiát és atletikus mozgást képviselik.

Jellemzők Fedezze fel, mi teszi ezt az autót különlegessé

Színek Tekintse meg a színválasztékot minden szögből

Képgaléria Vizsgálja meg a finomabb részleteket minden szemszögből

car
car

upquote Amikor Mazdát vezet, nincs egyedül. Az autó és a vezetője tökéletes összhangban vannak. downquote

My Mazda

Fedezze fel a My Mazda alkalmazást

 

My Mazda alkalmazás privát Mazda tulajdonosoknak. Böngésszen a kézikönyvek, szeviz adatok, használati útmutatók között. Minden egy helyen. Elérhető mobilon is.

Tudjon meg többet

Ismerje meg a Mazda MX-5-öt

 

A legjobb ürügy a vezetésre maga a vadonatúj Mazda MX-5. Ragadja meg a kormánykereket! 

car

upquote Ön miért szeret vezetni? downquote

#ReasonsToDrive

Segíthetünk?

Segíthetünk?

Köszönjük, hogy időt szakít arra a vadonatúj Mazda MX-5 modell megismerésére. Szeretne saját maga tapasztalatot szerezni az autóról?

Előfordulhat, hogy a bemutatott modellek nem felelnek meg a magyar specifikációnak. A képernyőn látható színek és bármely külső vagy belső tulajdonság eltérhet a valóságostól. A hivatkozott üzemanyag-fogyasztási adatok az EU által szabályozott hivatalos, laboratóriumi vizsgálatokon alapuló teszteredményekből származnak. Ezek az adatok kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak, és lehetséges, hogy nem tükrözik a tényleges használatból származó eredményeket.