Drive Together

TÖKÉLETES ÖSSZHANG AZ AUTÓ ÉS A VEZETŐ KÖZÖTT

Amikor Mazdát vezet, nincs egyedül. Az autó és a vezetője tökéletes összhangban vannak. Pontosan úgy, mint a ló és lovasa – ez a „Jinba Ittai”. Hisszük, hogy az egység elérésével a vezetés örömmé válik. A saját utunkat járjuk, mert autóink nem arról szólnak, hogy A-ból B-be juttassák az utasokat. A szépség abból ered, amit elveszünk az egészből. Olyan tiszta, ösztönös kapcsolat, amely szavakkal leírhatatlan köteléket teremt. Együtt erősebbek vagyunk. Sosem vagyunk magányosak. Együtt vezetünk.

LÓ ÉS LOVASA

Jinba Ittai – a ló és lovasa közötti kapcsolat egy egyedülálló szinergia, amelyet minden Mazda járműbe átültetünk. A legkisebb csavartól a SKYACTIV technológiáig minden az autó és a vezető közötti harmonikus kapcsolat szolgálatában áll, és még több erőt kínál a kormány mögött ülőknek.

DRIVE TOGETHER

DRIVE TOGETHER

Drive together. Érezzünk együtt. Adjunk gázt, fékezzünk, mosolyogjunk együtt. A Mazdával megtapasztalt egység érzése az, amitől a vezetés valódi szenvedéllyé válik.

JINBA ITTAI: AZ ELGONDOLÁSTÓL A VALÓSÁGIG

A fáradhatatlan kutatás olyan technológiákhoz vezette el a Mazda mérnökeit, amelyek életre keltik a Jinba Ittai, a ló és a lovas közötti egység tökéletes harmóniáját.

JINBA ITTAI: AZ ELGONDOLÁSTÓL A VALÓSÁGIG

Az egység érzéséhez tökéletes egyensúlyra van szükség. A kezelőszervek helyzete, a kormány súlya, az alváz egyensúlya – semmi nem a véletlen műve. Vegyük például a sebességváltó kar elhelyezését: a vezető más-más izmokat használ a működtetéséhez attól függően, hogy előrébb vagy hátrébb helyezzük. A tökéletes vezetési élmény érdekében hihetetlenül sok időt töltöttünk az ilyen apróságnak tűnő dolgok finomhangolásával. Célunk, hogy tökéletes kötődést alakítsunk ki az autó és a vezető között.

TAKAO KIJIMA TAKAO KIJIMA

TAKAO KIJIMA

Korábbi programigazgató, MX-5 – Mazda Japan

„SZÁMUNKRA A DOLGOK LÉNYEGÉT MINDIG A VEZETÉS ÖRÖME, AZ EMBER AKARATÁNAK ENGEDELMESKEDŐ AUTÓ ÉLMÉNYE JELENTI.”

Főbb eredmények:

Mazda 787B – Kezelhetőség és stabilitás fejlesztése

Programigazgató, 3. generációs RX-7

Programigazgató, 3. generációs MX-5

VEZETŐ- ÉS UTASKÖZPONTÚ FILOZÓFIA

A technológia önmagában nem képes az autó és a vezető közötti egység megteremtésére – ha a tervezéskor nem a vezető köré építik fel a környezetet. Éppen ezért használjuk a szakértelmünket arra, hogy még erősebbé tegyük ezt a köteléket. Számunkra a Jinba Ittai ott kezdődik, hogy a vezetői pozíciót az emberközpontú megközelítésünk alapján alakítjuk ki, és a jármű minden elemét a vezető köré tervezzük. 

KODO DIZÁJN

Az autó attól lesz jobb, amit hozzáadunk, és attól, amit elveszünk belőle. A KODO dizájn tisztasága olyan evolúciót jelent, amely megszünteti a jármű dinamikus megjelenése ellen ható vonalakat, így az egyszerűsítéssel teremt szépséget. Ismerje meg, hogy a Mazda miként alkot olyan autókat, amelyek megtestesítik az élet dinamikus szépségét.

DAISUKE UMETSU DAISUKE UMETSU

DAISUKE UMETSU

TELJESÍTMÉNYFEJLESZTÉSI MÉRNÖK – MAZDA JAPAN

„MI OLYAN AUTÓK MEGALKOTÁSÁRA TÖREKSZÜNK, AMELYEK TÖBBET JELENTENEK PUSZTA SZÁLLÍTÓESZKÖZNÉL.”

Főbb eredmények:

Humán tervezői analízis a szakértelem fejlesztése érdekében

Az új FF-platform burkolási terve (főként a vezető helyzetére vonatkozóan)

„Touitsukan” fejlesztés (a Mazda5-től kezdve az összes új járműnél)

SKYACTIV TECHNOLOGY

A Mazda fantáziadús, mégis gyakorlatias innovációja még fejlettebb autókat eredményez, amelyek a vezetés élvezetét kiemelkedő környezetvédelmi és biztonsági teljesítménnyel ötvözik. A kézi váltó, a karosszéria, az alváz és a simább járású, precíziós dízelmotorok remekül példázzák ezt a törekvést. Fedezze fel, hogy a Mazda hogyan emeli új szintre a vezetési dinamikát és a hatékonyságot. 

HIROTAKA KANAZAWA HIROTAKA KANAZAWA

HIROTAKA KANAZAWA

Ügyvezető igazgató – Mazda Japan

„MI ÚGY HISSZÜK, HOGY EGY NAGYSZERŰ AUTÓ MEGALKOTÁSA A VEZETŐ ÉS AZ AUTÓ KÖZÖTTI ÖSSZHANG MEGÉRTÉSÉN MÚLIK”.

Főbb eredmények:

Igazgató – Európai R&D képviselői iroda

Általános igazgató – Alváztervezési osztály

Általános igazgató – Platform- és programigazgatási osztály

Ügyvezető igazgató – Járműfejlesztés

Előfordulhat, hogy a bemutatott modell nem felel meg az NSC specifikációnak. A képernyőn látható színek, valamint egyes külső és belső elemek eltérhetnek a tényleges modelltől.