Mazda CX-3 2018

Az autózás öröme még intenzívebb

 

Üljön a 2018 Mazda CX-3 kormánya mögé, és gyorsan meggyőződhet róla, hogy az autózás öröme iránti elkötelezettségünknek köszönhetően ki sem akar majd szállni. Létrehoztunk egy kompakt SUV modellt, amely intenzívebbé teszi a Jinba Ittai élvezetes és erőteljes érzését: az erős kötődést, amikor a vezető eggyé válik az autóval. 

 

A kifinomult stílusnak, az eleganciának, a teljesítménynek és az agilitásnak köszönhetően a 2018 Mazda CX-3 vezetési dinamikája minden eddiginél jobb utazási kényelmet és irányíthatóságot biztosít. A SKYACTIV motorok fejlődése hozzájárul az emberközpontú vezetési élmény fokozásához, még jobb teljesítménnyel és valós körülmények között is érvényesülő üzemanyag-takarékossággal. A vezetés még soha nem volt ennyire izgalmas és felszabadító. 

    • SKYACTIV motorok

      SKYACTIV motorok

      A 2018 Mazda CX-3-at úgy terveztük, hogy rendkívüli erőt, teljesítményt és irányíthatóságot nyújtson. Az új dizájnt kapott dugattyúval és befecskendezési rendszerrel továbbfejlesztett SKYACTIV-G 2.0 benzinmotor több erőt, valamint javított üzemanyag-fogyasztást nyújt a teljes tartományban. A SKYACTIV-D 1.8 dízelmotor nagy sebességen extra nyomatékot és kiváló üzemanyag-takarékosságot biztosít még nagy terhelésnél is.

      SKYACTIV motorok

    • Menetkényelem

      Menetkényelem

      A legelső vezetéstől kezdve fel fog tűnni Önnek, hogy a 2018 Mazda CX-3 milyen jól teljesít a különböző felületű utakon, és hogy állandó kényelmet nyújt Önnek és az utasoknak. A futómű-dinamikát továbbfejlesztettük: átalakítottuk a felfüggesztést és a kormányzási rendszert, továbbá új abroncskialakítást vezettünk be. A vezetés egyszerűbbnek tűnik, és az autó pontosan úgy halad, ahogy Ön szeretné – az utazás pedig rendkívül kényelmes minden utas számára, nem csak az első üléseken. Élvezze a magabiztos, pihentető utat.

      Menetkényelem

    • Adaptív LED-es fényszórók

      Adaptív LED-es fényszórók

      Az intelligens LED-es fényszórók* javítják az autózás örömét. Automatikusan elhalványulnak, ha autó közeledik szemből, illetve ha más jármű halad közvetlenül az autó előtt. A rendszer csak a szükséges, látómezőbe eső fényeket kapcsolja ki, hogy Ön még jobban lássa az utat. Autópályán a fényszórók automatikusan felemelkednek, hogy megvilágítsák az úttestet. Amikor pedig sarkokon fordul be, a lámpák növelik a láthatóságot, így biztonságosabb és kevésbé fárasztó az éjszakai utazás.

      Adaptív LED-es fényszórók

    • Csend az utastérben

      Kényelem az utastérben

      A Mazda 2018 CX-3 kényelmes belső teret kínál, beleértve az elektromos állítású bőrüléseket* és az intelligens technológiákat (többek között az elektromos rögzítőféket automatikus tartás funkcióval). A csendesebb utastérben jobban összpontosíthat a beszélgetésre és az autózás örömére, míg az első és a hátsó**, pohártartóval is felszerelt középső kartámasz további kényelmet nyújt. 

      *Revolution / Revolution top szinttől

      **Challenge szinttől

      Kényelem az utastérben

    • Mazda radaros sebességszabályozó automatika

      Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval (MRCC)

      A Mazda radaros sebességszabályozó automatikával (MRCC) a hosszú utak ugyanolyan kényelmesek, mint a rövidek. Az első radarok biztonságos távolságot tartanak, akár teljesen le is fékezik az autót. Nem számít, hogy dugóban vagy az autópályán halad, minden sebességnél működik.

      Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval (MRCC)

    • Simább vezetés

      Simább vezetés

      Az első parkolóradarok (Revolution / Revolution top szinten) segítenek, hogy kényelmesen parkoljon, különösen a szűk parkolóhelyeken. Egyenetlenebb útfelületeken a 2018 Mazda CX-3 lágyabb, 18”-os abroncsai tompítják a rázkódást, így minden utas számára kényelmes és kellemes az utazás. 

      Simább vezetés

    • G-Vectoring szabályzás

      G-Vectoring szabályzás

      Könnyedén és pontosan irányíthatja a 2018 Mazda CX-3-at a javított kormányzási rendszernek és a G-Vectoring szabályzásnak köszönhetően. A G-Vectoring szabályzás a kormánymozdulatoknak megfelelően beállítja a motor nyomatékát és optimalizálja az egyes kerekek terhelését. Az eredmény? Jelentős mértékben javuló kormányozhatóság, simább gyorsulás és még izgalmasabb vezetés.

      G-Vectoring szabályzás

    • Összkerékmeghajtás (AWD)

      Összkerékmeghajtás (AWD)

      Amikor az út és az időjárás körülményei kihívást jelentenek, akkor Ön teljes kényelemre és irányításra vágyik. Nagy teljesítményű, új generációs i-ACTIV AWD rendszerünkkel átadhatja magát a vezetés örömének, és az üzemanyag-hatékonyság feladása nélkül élvezheti az erőteljes Jinba Ittai érzést. Vezetés közben 27 érzékelő másodpercenként 200-szor ellenőrzi a körülményeket és az utat, majd az intelligens rendszer a legnagyobb tapadással rendelkező kerékhez irányítja az erőt.

      Összkerékmeghajtás (AWD)

    A képen látható modell eltérhet a kereskedelemben elérhetőtől. A képernyőn látható színek, valamint egyes külső és belső elemek eltérhetnek a tényleges modelltől.

     

    Kombinált CO2-kibocsátási értékek*: 
    141 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 121 LE-s, 6 sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    140 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 121 LE-s, 6 sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    160 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 150 LE-s, 6 sebességes kézi váltós, összkerékhajtású típus esetén 

    152 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 150 LE-s, 5 sebességes automata váltós, összkerékhajtású típus esetén 

    114 g/km a 1.8 SKYACTIV-D dízeles, 115 LE-s, 6 sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    126 g/km a 1.8 SKYACTIV-D dízeles, 115 LE-s, 6 sebességes kézi váltós, összkerékhajtású típus esetén 

    137 g/km az 1.8 SKYACTIV-D dízeles, 115 LE-s, 6 sebességes automata váltós, összkerékhajtású típus esetén

    *A járművek jóváhagyása az új WLTP 2017/1151 (EU) rendelet (715/2007/EK rendelet) szerinti típusjóváhagyási eljárásnak megfelelően történik.

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.

    A hivatkozott MPG-adatok az Európai Unió által szabályozott hivatalos laborvizsgálatok teszteredményeiből származnak. Ezeket csak összehasonlítási célokból tüntetjük fel, és előfordulhat, hogy nem felelnek meg a vezetés során Ön által tapasztalt tényleges eredményeknek.