„mazda cx-5 belső tulajdonságok” mazda cx-5 kormánykerék „mazda cx-5 mzd connect” mzd connect

Ahol mindent a vezető és az utasok köré terveztek

 

A Mazda CX-5 intelligens kapcsolódási rendszere azt a célt szolgálja, hogy a vezető minél jobban saját személyes környezetének érezhesse az autót. Olyan eszközökkel gazdagítottuk a felszereltséget, mint az MZD Connect és az elektromos rögzítőfék (EPB), hogy jobb funkcionalitást és nagyobb kényelmet biztosítsunk a vezetői környezetben. A surround hangzást biztosító Bose® hangrendszerrel minden út még élvezetesebb lehet.

 

A további dizájnelemeknek és a felhasznált anyagoknak köszönhetően a belső tér a kifinomult minőség és a mesteri kimunkáltság érzetét kelti. Az ügyes tárolási lehetőségek és a több hely jóvoltából az utastér kényelmes és egyben praktikus is. A Mazda CX-5 esetében Önt az az érzés keríti hatalmába, hogy mindent Ön köré terveztek, és az autó belsejében harmónia uralkodik.

119–165 g/km¹

CO2 -kibocsátás

4,6-7,2 l/100 km

Kombinált üzemanyag-fogyasztás

MZD Connect Ujjmozdulatokkal vagy hangvezérléssel történő kezelés

Minden információ szemmagasságban, a 7"-os színes érintőképernyőn jelenik meg

Ismerje meg a következő generációs kapcsolódási lehetőségeket az MZD Connect segítségével, okostelefonon keresztül. Hallgassa meg szöveges üzeneteit, és fussa át biztonságosan a legfrissebb Facebook- vagy Twitter-híreket. Játsszon le MP3-fájlokat a mobiljáról, hallgassa kedvenc online rádióállomásait, vagy használja az autó beépített DAB rádióját, mindezt anélkül, hogy le kellene vennie a szemét az útról.

 

Minden információ szemmagasságban, a 7"-os színes érintőképernyőn jelenik meg, és minden az intuitív HMI-utasításrendszer segítségével kezelhető. Mindkettőt úgy terveztük, hogy biztosítsuk az MZD Connect egyszerű kezelhetőségét, annak érdekében, hogy Ön a vezetésre összpontosíthassa figyelmét.

Elektromos rögzítőfék (EPB) Önnek mindössze egy kapcsolóra van szüksége

A kapcsoló praktikusan, a középkonzolon helyezkedik el, a vezetőhöz közel.

A Mazda első kapcsolóval működtethető elektromos rögzítőfékje felváltotta a kézifékkart az új Mazda CX-5 modellen. A középkonzolon elhelyezkedő rögzítőfék-kapcsolóval egyszerűen hozható működésbe és oldható ki a rögzítőfék.

 

Az EPB rendszert úgy tervezték, hogy kivédje a vezetői hibákat, és ennek megfelelően csak járó motor és lenyomott fékpedál mellett működik. Amilyen kényelmes a kezelése, olyan biztonságos is, mivel a rendszer csak akkor oldja ki a rögzítőféket, ha a motor jár, és a vezető lenyomva tartja a fékpedált. 

Fókuszban Vegye jobban szemügyre!

Tekintse meg videónkat, és meg fogja látni, milyen egyszerű is az ötletes Karakuri ülésrendszerünk használata.

Karakuri ülésrendszer

Egy autóbelső, amely az Ön igényeihez igazodik


A világon először mi alkalmaztunk az autókban karakuri (a szó jelentése „trükk” vagy „ügyes szerkezet”) ülésrendszert. A 40:20:40 arányban osztottan dönthető ülésrendszer (közepes felszereltségi szinttől felfelé) egyszerűen állítható a csomagtérben elhelyezkedő egyérintéses távműködtető karral, vagy az üléstámlák tetején lévő gombokkal. A középső ülésrészt ötödik ülésként vagy beépített pohártartókat tartalmazó kartámaszként használhatja, vagy hosszú tárgyak szállításához vízszintes helyzetbe hajthatja. Vízszintesen lehajtva az üléstámla a csomagtérrel egy szintbe kerül. Egy másik, ebben a piaci szegmensben szintén elsőként alkalmazott megoldás innovatív Karakuri csomagtérrolónk, mely a kényelmes csomagtérhasználat érdekében a felnyitható hátsó ajtóval együtt emelkedik és ereszkedik vissza.

Helyre van szüksége hátul? Könnyebb az élet a Karakuri-ülésrendszerrel

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jellemzők Fedezze fel a felszín alatt rejtőző részleteket!

Előfordulhat, hogy a bemutatott modell nem a magyar specifikációnak megfelelő. A képernyőn látható színek és némely külső vagy belső tulajdonság eltérhet a valóságostól. ¹Mazda CX-5 2.2 150 LE-s dízel (2WD, 6-sebességes, manuális váltó)