Mazda6 Szedán

A KODO: A mozgás lelke formanyelv utolsó simítása

 

Az új Mazda6 Szedán a magabiztos elegancia jegyében kívül-belül megújult. Mesterembereink és tervezőmérnökeink saját kezükkel keltettek életre minden egyes vonalat és ívet, a KODO: A mozgás lelke formanyelv új szintre emelésével így a kiforrottság is új lépcsőfokát érte el. Az autó ízléses, mégis sportos külsejét, valamint határozottabb, de kifinomultabb megjelenését a kiegyenesített, jellegzetes szárnyak és a gyönyörűen átalakított fényszórók teljes egészükben kihangsúlyozzák.


TAKUMI-NURI festési technológiánk tovább fokozza a Szedán szépségét, kifinomult karakterét, és életre kelti a KODO: A mozgás lelke formanyelvet. A legfinomabb anyagokat használtuk fel az utastér felépítése során, amely így a szaktudás és a modern elegancia megtestesítője, a luxuskategóriás anyagok pedig biztosítják a tökéletes minőséget, kényelmet, és az autózás örömét.

    • KODO – A mozgás lelke formanyelv

      KODO: A mozgás lelke formanyelv

      Az új Mazda6 Szedán körvonalai a kifejező ívekkel, áttervezett hátsó résszel és az alacsony profillal lenyűgözőek, félreismerhetetlenül egyedivé téve az autót. Egyedülálló KODO: A mozgás lelke formanyelvünk a jármű elejétől a hátulja felé áramló lendület erőteljes dinamizmusát sugallja akkor is, ha az autó álló helyzetben van.

      KODO: A mozgás lelke formanyelv

    • Soul Red Crystal

      Soul Red Crystal

      Ahhoz, hogy autóink karosszériájához új ikonikus színt hozzunk létre, teljesen újra kellett gondolnunk az autófestés módját. Exkluzív TAKUMI‑NURI technikánk felhasználásával fényezőmestereink profizmusa a kézi festésben és a felületkezelés minőségében valósággal életre kelt. Alumíniumszemcséket használunk a finom, fényesre polírozott fémhez hasonló felület eléréséhez A Soul Red Crystal az autó elejétől a végéig kihangsúlyozza a Szedán áramvonalasságát, markáns vonalvezetését, és kifejezi erőteljes mozgékonyságát.

      Soul Red Crystal

    • Továbbfejlesztett ülések

      Továbbfejlesztett ülések

      Az új Mazda6 első üléseit teljesen átalakítottuk: az új ülések szélesebbek és jobban követik az emberi test formáját, így jobban támasztják a hátat és kimagasló kényelmet nyújtanak minden utazás során. A bőrülések beépített szellőztető rendszerrel vannak ellátva, amely elszívja a meleg levegőt a test és az ülés egymással érintkező felületéről, ezzel minden időjárási körülmény esetén kényelmesebbé teszi a vezetést.

      Továbbfejlesztett ülések

    • Emberközpontú belső dizájn

      Emberközpontú belső dizájn

      A Mazda6 minden egyes elemét gondosan terveztük meg és készítettük el annak érdekében, hogy a vezető és az utasok is a lehető legnagyobb kényelemben részesüljenek. A kiválasztott anyagok, mint amilyen az ajtókon alkalmazott selyemfényű króm kárpit és japán sen fa, tovább fokozzák a barátságosan pompás benyomást.

       

      *csak high plus felszereltségi szint esetén

      Emberközpontú belső dizájn

    • Hátsó ülések

      Továbbfejlesztett hátsó ülések

      A Mazdának nemcsak a vezető kényelme fontos, hanem minden utasé is. A hátsó üléseket átalakítottuk, így jobb háttámaszt nyújtanak és a pihentető utazás kényelmének új dimenzióját nyitják meg. A hátul ülő utasok a középső hátsó kartámaszon található két USB-port használatával feltölthetik kedvenc eszközeiket.

      Továbbfejlesztett hátsó ülések

    • Könnyűfém keréktárcsák

      Erőteljes könnyűfém keréktárcsák

      Az új Mazda6 Szedán alacsony és sportos megjelenését a 17”-es és 19”-es könnyűfém keréktárcsák legújabb változatai tovább fokozzák. Az egyenes, de merészen kialakított küllők kihangsúlyozzák a dinamikus, töretlen mozgást. A 17”-es könnyűfém keréktárcsák bronzszínű bevonatot, míg a 19”-es könnyűfém keréktárcsák ragyogó ezüstszínű bevonatot kaptak.

      Erőteljes könnyűfém keréktárcsák

    A képen látható modell eltérhet a piaci specifikációtól. A képernyőn látható színek, valamint egyes külső és belső elemek eltérhetnek a tényleges modelltől.

     

    *A járművek jóváhagyása az új WLTP 2017/1151 (EU) rendelet (715/2007/EK rendelet) szerinti típusjóváhagyási eljárásnak megfelelően történik.

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.

     

    Kombinált CO2-kibocsátási értékek*: 
    142 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    141 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    148 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    141 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    146 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén   

    139 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

     

    117 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

    133 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

     

    124 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    133 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

     

    153 g/km a 2.5 SKYACTIV-G benzines, 194 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

     

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.