Mazda6 Szedán

Teljesítmény és hatékonyság kompromisszum nélkül

 

Teljeskörű fejlesztést végeztünk az új Mazda6 Szedán menetdinamikáján és teljesítményén, hogy az autózás a vezető és utasai számára még örömtelibb legyen. Egyetlen részletet sem hagytunk ki. Legújabb SKYACTIV motorjaink technológiájának hála, az autó álló helyzetből késlekedés nélkül, simán és fürgén indul el, így pontosan irányítható. A gyorsulás optimalizálásával a gázpedál legkisebb nyomása is érzékelhető, a teljesítmény precízen a vezető szándéka szerint változik. Az új Mazda6 Szedán erővel, mozgékonysággal és üdítően könnyű úttartással jutalmazza a vezetőt, és azzal az örömteli Jinba Ittai-kapcsolat érzésével, ahogy az autó minden mozdulatra reagál. A kiváló gravitációs erővel, és a zajok, zörejek és rezgések csökkentését eredményező fejlesztésekkel együtt a vezetés biztonságosabb és élvezetesebb, mint valaha.

car
car

upquote Figyelmeztetést kap a fontos közúti táblákra, még akkor is, ha nem vette észre őket downquote

    • Szélvédőre kivetített aktív kijelző

      Szélvédőre kivetített aktív kijelző

      A napi vezetést sokkal könnyebbé teszi legújabb aktív kijelzőnk. A vezetőnek most már nem kell lefelé tekintenie a járművel és útviszonyokkal kapcsolatos fontosabb információkért, hiszen ezek előtte vannak a szélvédőn. Áttekintheti a vezetési körülményeket, egyebek közt a részletes (turn-by-turn) navigációs utasításokat és sebességhatárokat, valamint az utazás lényeges információit.

      Szélvédőre kivetített aktív kijelző

    • 360°-os látószögű monitor

      360°-os látószögű monitor

      A városbeli parkolás és manőverezés nem nagy kihívás az új 360°-os látószögű kamerával. Négy kamerával és nyolc érzékelővel figyelheti az autó körüli területet. Hátramenetben a közeli akadályokat riasztórendszer jelzi. A kamerák segítségével láthatóvá válnak a holtterek, a T-elágazásoknál az akadályok távolsága. Parkoláskor nemcsak az autó előtti és mögötti teret lehet belátni, hanem madártávlatból a jármű körüli területeket is.

      360°-os látószögű monitor

    • SKYACTIV motorok

      SKYACTIV motorok

      A legújabb SKYACTIV-G 2.0, SKYACTIV-G 2.5 és SKYACTIV-D 2.2 motor egy pillanat alatt, készségesen biztosítja a megfelelő teljesítményt, és a vezető is magabiztos lehet, hiszen tudja: szükség esetén több erő is van még a motorban. Az új hengerleállító rendszer csökkenti az üzemanyag-fogyasztást állandó sebesség esetén 40 és 80 km/h között.

      SKYACTIV motorok

    • Fejlett felfüggesztés

      Fejlett felfüggesztés

      A vezetőnek és az utasoknak a legelső alkalomtól kezdve, bármilyen útfelületen feltűnik az utazás kiváló minősége, bárhová is autózzanak. Mérnökcsapatunk komoly fejlesztéseket végzett a felfüggesztési rendszeren annak érdekében, hogy kis gravitációs erőnél finomabban működjön, így a szűk városi utcákon kényelmes legyen, ugyanakkor nagy gravitációs erőnél, hosszú, kanyargós vidéki utakon stabilitást nyújtson. 

      Fejlett felfüggesztés

    • Adaptív LED-es fényszórók

      Adaptív LED-es fényszórók

      A stresszt minimálisra csökkenti a kategóriájában egyedülálló technológia, például az adaptív LED-es fényszórók. Autópályán a fényszórók automatikusan távolságira váltanak, hogy megvilágítsák az úttestet. A legújabb LED-es fényszórók a korábbi négy blokkal szemben 20 fényblokkal rendelkeznek a pontosabb szabályozás érdekében, segítenek a gyalogosok gyorsabb észlelésében, és jobb látási viszonyokat biztosítanak a kanyarokban.

      Adaptív LED-es fényszórók

    • Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval (MRCC)

      Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval

      Nagy forgalomban a helyzet gyorsan változhat. A Mazda radaros sebességszabályozó automatika (MRCC) segít a nyugodt és élvezetes vezetésben. A rendszer méri az autó előtti járművek sebességét és távolságát, valamint a motor és a fékek automatikus szabályozásával folyamatosan tartja a beállított távolságot a járművek között. Ez a rendszer 0 km/h-tól kezdve működik.

      Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval

    A képen látható modell eltérhet a piaci specifikációtól. A képernyőn látható színek, valamint egyes külső és belső elemek eltérhetnek a tényleges modelltől.

     

    *A járművek jóváhagyása az új WLTP 2017/1151 (EU) rendelet (715/2007/EK rendelet) szerinti típusjóváhagyási eljárásnak megfelelően történik.

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.

     

    Kombinált CO2-kibocsátási értékek*: 
    142 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    141 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    148 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    141 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    146 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén   

    139 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

     

    117 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

    133 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

     

    124 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    133 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

     

    153 g/km a 2.5 SKYACTIV-G benzines, 194 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

     

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.