Mazda6

A minőség magasabb szintje 


Egy családi kalandot, hosszú hétvégi utazást, de akár egy gyors városi utat is különlegessé varázsol az autózás öröme az új Mazda6 Sportkombival. Ennek egyik oka az, hogy látványra és érzésre is gyönyörűnek készítettük el a legmagasabb szintű KODO: A mozgás lelke formanyelv alkalmazásával. Legkiemelkedőbb mesterembereink és formatervezőink puszta kézzel öntöttek formába minden egyes vonalat és ívet azért, hogy elérjék a kiforrottság és elegancia csúcsát.


Exkluzív TAKUMI-NURI festési technológiánkkal keltettük életre a Sportkombi lehengerlő megjelenését, ami különösen legújabb színeink, a Soul Red Crystal és a Machine szürke metál esetén érzékelhető. Emberközpontú filozófiánk lehetővé tette, hogy olyan Sportkombit tervezzünk meg, amelyben a barátok és családtagok rendkívüli kényelemben pihenhetnek, miközben a sofőr a puszta vezetés örömét élvezi. 

    • KODO formanyelv

      KODO: A mozgás lelke formanyelv

      Az új Mazda6 Sportkombi erőteljes megjelenését és masszív, céltudatos felépítését látványos, de finom megoldásokkal, például a profil magasságának csökkentésével fejlesztettük tovább. A KODO: A mozgás lelke formanyelv kihangsúlyozza az autó éles vonalait és sportos, dinamikus stílusát. Az autó álló helyzetben is elejétől a végéig a dinamikus előrehaladás benyomását kelti.

      KODO: A mozgás lelke formanyelv

    • Soul Red Crystal

      Soul Red Crystal

      Legújabb színünk, a Soul Red Crystal kiemeli az új Mazda6 Sportkombi sportos energiáját és eleganciáját. Létrehozásához kifejlesztettünk egy TAKUMI‑NURI-nak nevezett technikát, amellyel fényezőmestereink profizmusa a kézi festésben és a felületkezelés minősége valósággal életre kelhetett. Alumíniumszemcséket használunk a fémhatású, finom felület eléréséhez, amelyet a szakképzett mesterek fényesre políroznak.

      Soul Red Crystal

    • Szellőztetett első ülések

      Szellőztetett első ülések

      Az új Mazda6 Sportkombi első üléseit teljesen átalakítottuk: az új ülések szélesebbek és jobban követik az emberi test formáját, így hosszabb utazásokon és rövid utakon is jobban támasztják a hátat és kimagasló kényelmet nyújtanak. A bőrülések beépített szellőztető rendszerrel vannak ellátva, amely elszívja a meleg levegőt a test és az ülés egymással érintkező felületéről. A rendszer működését három fokozattal lehet szabályozni.

      Szellőztetett első ülések

    • Emberközpontú belső dizájn

      Emberközpontú belső dizájn

      A Mazda6 Sportkombi minden egyes részét gondosan terveztük meg és készítettük el annak érdekében, hogy a vezető és az utasok is a lehető legnagyobb kényelemben részesüljenek. A kiválasztott anyagok, mint amilyen az ajtókon alkalmazott selyemfényű króm kárpit és japán sen fa, tovább fokozzák a barátságosan pompás benyomást.

       

      *csak high plus felszereltségi szint esetén

      Emberközpontú belső dizájn

    • Hátsó ülések

      Továbbfejlesztett hátsó ülések

      A Mazdának nemcsak a vezető kényelme fontos, hanem minden utasé is. A hátsó üléseket átalakítottuk, így jobb háttámaszt nyújtanak és a pihentető utazás kényelmének új dimenzióját nyitják meg. A hátul ülő utasok a középső hátsó kartámaszon található két USB-port használatával feltölthetik kedvenc eszközeiket.

      Továbbfejlesztett hátsó ülések

    • Könnyűfém keréktárcsák

      Erőteljes könnyűfém keréktárcsák

      Az új Mazda6 Sportkombi alacsony és erőteljes megjelenését a 17”-es és 19”-es könnyűfém keréktárcsák legújabb változatai tovább fokozzák. Az egyenes, de merészen kialakított küllők kihangsúlyozzák a dinamikus, töretlen mozgást. A 17”-es könnyűfém keréktárcsák bronzszínű bevonatot, míg a 19”-es könnyűfém keréktárcsák ragyogó ezüstszínű bevonatot kaptak.

      Erőteljes könnyűfém keréktárcsák

    A képen látható modell eltérhet a piaci specifikációtól. A képernyőn látható színek, valamint egyes külső és belső elemek eltérhetnek a tényleges modelltől.

     

    *A járművek jóváhagyása az új WLTP 2017/1151 (EU) rendelet (715/2007/EK rendelet) szerinti típusjóváhagyási eljárásnak megfelelően történik.

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.

     

    Kombinált CO2-kibocsátási értékek*: 

    144 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    144 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    150 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    144 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    148 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

    142 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

     

    119 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

    134 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    135 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, négykerékhajtású típus esetén  

    142 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes automata váltós, négykerékhajtású típus esetén  

     

    126 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    134 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    142 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes automata váltós, négykerékhajtású típus esetén 

     

    156 g/km a 2.5 SKYACTIV-G benzines, 194 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

     

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.