Mazda6

Minőségi és örömteli autózás


A Mazda6 Sportkombi dizájnjának meglévő minőségét komoly fejlesztésekkel ötvöztük a még örömtelibb, kényelmesebb és elegánsabb autózás érdekében. Mérnökeink minden egyes alkatrészt áttanulmányoztak, hogy az utasok minden ízében legalább annyira élvezzék az utat, mint a vezető. Legújabb SKYACTIV motorjaink technológiájának hála, az autó álló helyzetből késlekedés nélkül, simán és fürgén indul el, így pontosan irányítható. A gyorsulás optimalizálásával a gázpedál legkisebb nyomása is érzékelhető, a teljesítmény precízen a vezető szándéka szerint változik, ami tovább fokozza az autó és utasai közti Jinba Ittai kapcsolat élvezetét.

 

Annak érdekében, hogy a gyorsuláshoz hasonlóan az irányíthatóság is örömteli és minőségi legyen, átalakítottuk a felfüggesztési rendszert és a futóművet. A lenyűgöző menetteljesítmény érdekében a jármű pontosan a kormányzásnak megfelelően kanyarodik, és a gravitációs erő hatásainak csökkentésével az utasok igazán kényelmes autózásnak nézhetnek elébe. A zajok, zörejek és rezgések csökkentését eredményező fejlesztésekkel együtt a vezetés most biztonságosabb és élvezetesebb, mint valaha.

car
car

upquote Figyelmeztetést kap a fontos közúti táblákra, még akkor is, ha nem vette észre őket downquote

    • SKYACTIV motorok

      SKYACTIV motorok

      A legújabb SKYACTIV-G 2.0 és SKYACTIV-D 2.2 motor egy pillanat alatt, készségesen biztosítja a megfelelő teljesítményt, és a vezető is magabiztos lehet, hiszen tudja: szükség esetén több erő is van még a motorban. Az erőnél többről van szó: az irányítás a lényeg. Csak nyomja le a pedált, és az új Mazda6 Sportkombi a nyomásnak megfelelően precízen, pontosan a kívánt erővel gyorsul. 

      SKYACTIV motorok

    • Fejlett felfüggesztés

      Fejlett felfüggesztés

      A vezetőnek és az utasoknak a legelső alkalomtól kezdve, bármilyen útfelületen feltűnik az utazás kiváló minősége, bárhová is autózzanak. Mérnökcsapatunk komoly fejlesztéseket végzett a felfüggesztési rendszeren annak érdekében, hogy kis gravitációs erőnél finomabban működjön, így a szűk városi utcákon kényelmes legyen, ugyanakkor nagy gravitációs erőnél, hosszú, kanyargós vidéki utakon stabilitást nyújtson. 

      Fejlett felfüggesztés

    • Adaptív LED-es fényszórók

      Adaptív LED-es fényszórók

      Immár legújabb adaptív LED-es fényszóróink jellemzői közé tartoznak az automatikusan szabályozott, vakításmentes távolsági fényszórók és a széles tartományú tompított fényszórók, melyek szélesebb területet világítanak meg, így az éjszakai vezetést könnyebbé teszik. A továbbfejlesztett LED-es fényszóróknak köszönhetően gyorsabban észlelhetők a gyalogosok, és jobb a láthatóság a kanyarokban.

      Adaptív LED-es fényszórók

    • Szélvédőre kivetített aktív kijelző

      Szélvédőre kivetített aktív kijelző

      Az utazás során nem szerencsés, ha valami megzavarja a vezető figyelmét. Legújabb aktív kijelzőnk közvetlenül a szélvédőre vetíti a járművel és az úttal kapcsolatos információkat. A vezető egy pillantással áttekintheti a vezetési körülményeket, többek között a részletes (turn-by-turn) navigációs utasításokat és sebességhatárokat, valamint az autó lényeges információit.

      Szélvédőre kivetített aktív kijelző

    • 360°-os látószögű monitor

      360°-os látószögű monitor

      Az új Mazda6 Sportkombi négy kamerával, nyolc parkolóradarral és egy új, 360°-os látószögű monitorral rendelkezik a stresszmentes parkoláshoz és manőverezéshez. Hátramenetben a közeli akadályokat riasztórendszer jelzi. A kamerák segítségével láthatóvá válnak a holtterek, a T-elágazásoknál az akadályok távolsága. Parkoláskor nemcsak az autó előtti és mögötti teret lehet belátni, hanem madártávlatból a jármű körüli területeket is. 

      360°-os látószögű monitor

    • Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval (MRCC)

      Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval

      Legújabb Mazda radaros sebességszabályozó automatikánk (MRCC) radar- és kamerarendszer használatával észleli az autó előtti járműveket, méri a sebességet és távolságot, valamint a motor és a fékek automatikus szabályozásával folyamatosan tartja az optimális távolságot a járművek között. A rendszer 0 km/h-tól kezdve működik.

      Mazda radaros sebességszabályozó automatika Stop & Go funkcióval

    A képen látható modell eltérhet a piaci specifikációtól. A képernyőn látható színek, valamint egyes külső és belső elemek eltérhetnek a tényleges modelltől.

     

    *A járművek jóváhagyása az új WLTP 2017/1151 (EU) rendelet (715/2007/EK rendelet) szerinti típusjóváhagyási eljárásnak megfelelően történik.

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.

     

    Kombinált CO2-kibocsátási értékek*: 

    144 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    144 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 145 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    150 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    144 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    148 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

    142 g/km a 2.0 SKYACTIV-G benzines, 165 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

     

    119 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén  

    134 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    135 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes kézi váltós, négykerékhajtású típus esetén  

    142 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 150 LE-s, 6-sebességes automata váltós, négykerékhajtású típus esetén  

     

    126 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes kézi váltós, kétkerékhajtású típus esetén

    134 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén 

    142 g/km a 2.2 SKYACTIV-D dízeles, 175/184* LE-s, 6-sebességes automata váltós, négykerékhajtású típus esetén 

     

    156 g/km a 2.5 SKYACTIV-G benzines, 194 LE-s, 6-sebességes automata váltós, kétkerékhajtású típus esetén

     

    Az összehasonlíthatóság érdekében a feltüntetett értékek a 2017/1153 EU végrehajtási rendeletnek megfelelően meghatározott NEDC-értékek.